Vår betyder inte bara sol, värme och vårkänslor. Vår betyder även cykling

Va nere i cykelförrådet idag för att se om min cykel stod kvar.
Och det gjorde den, dock med lite mindre luft i däcken än va jag lämnade den med. Det tillsammans med motvind och den härliga vårvärmen, gjorde att det blev en ganska så jobbig och svettig premiärtur.
Men gud vad jag älskar min cykel och jag har verkligen saknat den nu i vinter.

Det måste vara en av de bästa födelsedagspresenterna jag fått. Så tack igen Pappa,Nettan, Kikki, Johan Och Stella m. familj.

Efter att ha jobbat helgen är jag nu ledig i 3 dagar,men några lata dagar blir det dock inte.
Istället blir det massa "jobb" hemma.
Hade planerat in en jogging runda idag, men efter den kraftansträngningen på cykeln idag, (+ lite morgonträning) känns det som jag redan fått min dagliga dos av motion.
Jag sa upp mitt träningskort igår. Delvis p.g.a att jag inte planerar att vara kvar i Hbg så länge till men även p.g.a att jag inte längre tränar där så mycket att det känns lönt.
( jag är ju bara hemma halva månaden, och då jobbar jag de flesta dagarna, och när man väl har tid, finns det inga pass och nu när våren och sommaren är på gång vill man ju hellre vistas utomhus än stå inne i en lokal och svettas. Så därför försöker jag nu så ofta jag kan att promenera, jogga, cykla eller använda mitt mini "hemmagym". Allt för att minska ångesten över att nu vara en av de som inte äger ett gymkort!!! =) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0