sömnlösa nätter

Ja då va det dax igen.
Jag förstår inte vad det är för fel på mig.
Sedan jag kom hit har jag för det första spenderat varje natt på soffan (vilket egentligen inte är så farligt) p.g.a Patriks snarkande, tunga andning eller tandhackande.
Men "flytten" har inte spelat någon roll, för tror ni jag har fått någon sömn?
NEJ!
Jag vänder och vrider mig utan framgång och som mest har jag fått ca 4h sömn.
Detta har nu lett till att jag bara helt enkelt gett upp. Jag orkar snart inte ens försöka somna.
Så vad gör man istället?
Jo man tittar på alla 500? olika kanaler ( är ganska glad just nu att han har så onödigt många ), sitter vid datorn och äter allt jag kommer åt.
Snälla sömnfeén! var är du? blir du förvirrad av mitt eviga åkande upp och ner i landet?
Jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0