Påminn mig om att ALDRIG mer låna ut min lägenhet till familjen Khano/Lopes

Jag tror jag dör!

Igår när jag åkte upp till Göteborg, åkte Majsan ,Lahoud och Liam samtidigt ner till Helsingborg. Under deras helgvistelse ska de bo i min lägenhet för att på så sätt slippa hotell.
Inga problem tänkte jag.
Det tar jag dock tillbaka BIG TIME nu!


Problemet ligger inte i att något blivit förstört, inte p.g.a fester, inget som blivit stulet o.s.v

Vad är då problemet tänker ni!?
Let me tell you:
Innan jag åkte hemifrån plockade jag undan, diskade och tog en lite städomgång.
Trots detta visste jag att "städMajsan" skulle ta fram dammsugaren ändå.
Och visst gjorde hon det.


Fine by me. Vill hon städa min lägenhet så varsågod.
Men måste man gång på gång på gång på gång påpeka ALLA möjliga små städdetaljer som jag har missat, gjort fel eller slarvat med?
När hälften av innehållet i ALLA sms ( och då pratar vi om en hel del sms ) handlar om klagomål på städning, börjar man små tröttna och bli en aningen irriterad.
Jag är kanske inte världens mest städglada person, jag lever inte för min dammsugare, men jag bor ju verkligen inte i en svinstia, och att bli nerklankad på detta viset, gör mig inte bara irriterad utan även ledsen.
Kan man inte få lite uppskattning för det bra man faktiskt gjort med lägenheten, istället för bara skit!?
Majsan, du är min bästis och jag älskar dig, men passar det inte så finns det massor av hotell i närheten som (kanske) uppfyller dina pedantkrav....






Kommentarer
Postat av: Emma

Vi tar det när jag har utökat familjen ;)



Jag tycker iaf att du bor fint Tina!

2010-04-17 @ 13:24:04
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Majsan

OJDå Tina, inte fan visste jag att du snackar skit om mej på din blogg, tur att jag har skvallerbyttor som säger sånt t mej.

Du Överdriver ju inte en Aning heller, å speciellt fult e d när du skriver Din version å att jag inte kan försvara det.

Jag tyckte din lägenhet va jättefin, å d sa jaa t dej, men att det är dammigt på på alla bord å att d låg massa hår å läkerolplast å sånt på golvet så tycker jagbara inte att d e städat. Jag vet att du å ja inte har samma syn på rent å orent, men du vet mkt väl att jag inte e pedant,å om du frågar alla som känner oss så vet du mkt väl va du kommer få för svar, så d e bara fjantigt att du säger så till folk som inte känner mej.

Jag tackar ÄNNU en gång att vi fick låna din lägenhet å sorry att jag skickade lite många sms om städning, men kan du inte bara va glad att jag dammsög, damma, köpte diskborste å trasa till dej, (för Tina, d e faktiskt så att man behöver det till vissa grejer)!

2010-04-18 @ 21:13:09
Postat av: Anonym

anmäl till tvprogrammet Rent hus.haha....

2010-04-18 @ 22:37:06
Postat av: Anonym

hahaha jaa känner Majsan å hon e ju inte pedant, jag känner också dig , och jag vet att du inte heller är den renligaste av dig, inget illa menat

2010-04-19 @ 20:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0