Lördag

Efter 8 lediga dagar ( inkl. lite sjukdom ) va man idag tillbaka på jobbet igen. Jobbar nu fyra dagar tillsammans med min favoritkollega, så det är helt okey.
Efter jobbet bar det av till syster m. familj. Hon och systersonen fyller år så det blev lite kalas med mat, tårta och även lite film. 3d film för att vara exakt
dsc00371 (MMS)
Imorgon står efter jobbet står STÄDNING på schemat.
För nästa helg när jag åker till Göteborg åker Majsan Lahoud och Liam till Helsingborg, och ska då låna min lägenhet att bo i.
Det spelar nog i och för sig ingen roll hur noga jag än städar, Dem kommer ändå hitta något som är stökigt och smutsigt.
Om det är jag som är slarvig eller dem som är pedantiska låter jag vara osagt.=)
Nu väntar sängen ( eller rättare sagt soffan som jag åter igen börjat sova i )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0