Ett besök i Svalöv

Igår åkte jag ner och hälsade på kära mamma. Dem har precis byggt hus där och flyttat in.
Väl framme blev det en tripp ner till byn. Vem kunde tro att det fanns solarium i lilla Svalöv?! :)
Sen bjöds det på ljuvlig biff stroganoff.
Sen hjälpte jag även mamma att sätta upp sina väggdekorer.
Så här fint blev det:
Imorse bar det åter igen hem mot Helsingborg för att sen jobba eftermiddag/kväll.
Imorgon väntar 6 dagar i Göteborg. Härligt!
Vill bara tillägga ett STORT GRATTIS till kära syster som fyller 33år idag!
Grattis grattis grattis!

Kommentarer
Postat av: Emma

Va fint dom ser ut att ha det!

2010-04-16 @ 11:10:37
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Kikki

jätte fint hus men lite rörigt i soffan bland kuddarna tycker jag :)



Jag vill oxå ha en sådan dekor! var beställer man dem?

2010-04-16 @ 11:27:07
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0