åter igen i nordligare breddgrader

Ja, då va det fredag ojämn vecka. Vilket betyder första morgonen i Göteborg igen.
Patrik stack till jobbet för knappt 1h sen. Själv ligger jag fortfarande och latar mig. Natten bjöd på en hel del sömn och INGEN nattmat!
Dock tror jag att jag tryckt i mig 1kg nötter det senaste dygnet ,så efter att jag smält frukosten tänkte jag bege mig på en lite joggingrunda i storstaden. (jag ligger i hårdträning nu så jag orkar hålla samma tempo och sträcka som Pappa)
Mätte min runda hemma i Hbg igår på internet. 5km lång va den ändå, så det tycker jag är en helt okey start.
Patrik slutar 17 idag, då då tänkte jag än en gång visa talang på mina hemmafru-talanger och laga mat. Va det blir har jag inte bestämt än.
Sen blir vårt fredagsnöje att tvätta 20-23.
(eftersom jag nästan aldrig är hemma längre, finns det sällan tid för tvätt. Va nere och boka i förra veckan. fick tid 7maj!. Hela min garderob ligger snart i tvättkorgen )
Vad ska ni andra göra idag?
Det är ju trots allt valborg.
Firar man fortfarande det genom att festa? Eller är det bara fjortisarna?



Måste även tillägga:
STORT GRATTIS PÅ BRÖLLOPSDAGEN
MAMMA & MAGNUS!


Kommentarer
Postat av: pappa

ingen risk att du inte hänger med mitt tempo, blir slöare i takt med åldern i kvadrat.

2010-05-01 @ 06:49:27
Postat av: Emma

Vi va bara hemma och åt med grannarna och umgicks. Berättade att du ska flytta tillbaka till Göteborg. det tyckte dom inte om. =) Kram

2010-05-01 @ 09:09:33
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0