Uppe med tuppen

klockan ringde strax efter 07.00, och det är tidigt för en frisör. Skulle skjutsa Madde till "doktorn" i landskrona.
Nu är jag hemma igen och tänkte lägga mig på soffan en stund innan man tar tag i dagens punkter.
  • Träning
  • Möte med jobbet
  • klippa syster

Igår morse innan jobbet, vaknade jag tidigare så jag bestämde mig för att ta en liten morgon promenad. Helsingborg är ju inte jätte stort och Elinebergsområdet är ju ännu mindre. Men självklart ska ju jag lyckas gå vilse ändå. Efter att virrat runt en aningen, började jag känna mig litre små stressad så då fick telefonen komma fram och med mammas hjälp hittade jag rätt spår igen.
Förstår inte vad det är för fel på mig ibland =)

På jobbet va det full rulle hela dagen och min sluttid förlängdes hela tiden från 15.00-16.00-17.00. Men det är ju bra pengar så det är bara bra!
Hade en liten pojke som jag klippte och när jag frågade vad han ville bli när han blev stor, svarade han: FRISÖR!
Gullunge!

Kvällen spenderades hemma hos Jenny.




(Nu flyttar jag snart)


Kommentarer
Postat av: Kikki

Haha mamma berättade att du gick vilse....vet en perfekt present till dig :)

2009-09-14 @ 10:18:41
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

finns det någon form av gps som man kan ha i telefonen elelr nått?

2009-09-14 @ 20:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0