Underbara sömn

Blev inte många timmars sömn inatt då jag hela tiden vaknade av att hela kroppen kliar som fan. har även upptäckt 1 nytt bett på benen och ytterligare 2st till på rumpan. JAG BLIR GALEN!!
Så hela förmiddagen och fram tills nu, har jag istället spenderat i sängen, halvsovit och bara latat mig. Skönt!

Idag ska jag gå och träna med kusin Christin och sen ikväll fixa maddes hår. Funderar på om jag ska fixa mamma också. Sist kände vi (eller jag) för att lägga lite mer färg i henne, så jag la mörka, guldblonda och lite koppriga slingor, men dem koppriga blev ljusröda och hon har sen dess sett ut som en polkagris i håret. Stackare!

Nu ska jag återgå till sängen och vänta på att Christin hör av sig.


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0