Dagens lärdom:

Ha ej mobilen i fickan när du cyklar!!!!

Skulle cykla till bussen idag och precis innan jag skulle svänga runt hörnet hörde jag ett KRAS.
vad va det tänkte jag.? lät nästan som en mobil som trillade i marken. hmmm....
Shit!,det va ju min mobil.

Tvärbromsade och cyklade tillbaka för att leta upp vad som antagligen var kvar av den, och precis innan jag skulle gå ut i vägen för att plcoka upp den, kom det en lastbil.
Missa missa missa, tänkte jag och bad en snabb bön!

Gubben på molnen måste ha lyssnat, för lastbilen missade tack och lov min "nya" telefon, mobilen var hel och fungerar precis som vanligt. bara någon enstaka repa på baksidan.

PUUUH!

Nu har jag iallafall lärt mig en läxa!


Kommentarer
Postat av: kikki

vilken tur, du får skaffa senil-snören till mobilen :)

2009-09-25 @ 10:00:25
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0