Sjukling i Göteborg

Jag är sjuk!!!

Har åkt på värsta förkylningen och mår för tillfället skit!

Jag kan erkänna att jag är en av dem som blir jättekinkig när jag är förkyld och ligger gärna och tycker synd om mig själv. Tyvärr verkar jag inte få någon sympati här.

har inte sovit en blund i natt. Först p.g.a Patrik som snarkade ( han har en också lite av sin förkylning kvar) så jag gick ut och lade mig på soffan ett tag. Sov inget där helelr, gick tillbaka in men har bara legat och vänt och vridit mig och sprungit upp ch ner och snytit mig.

Idag ska Pattrik jobba, så tanken va att jag skulle träffa Anna och lilla Noah, men tror nog nästanatt jag får ställa in det. Känner mig inte så pigg för det och det kanske inte är det bästa för Noah heller. Vi får se sen, klockan är ju fortfranarande bara 06.00.

Nässpray: En underbar uppfinning!


Igår spelade vi som vanligt Bingolotto. Vi va så nära att vinna en resa till Kenya, mend det blev "bara" 2 sverige lotter. Men kanske blir det miljoner på dem istället.

Nu ska jag krypa ner under täcket i soffan och tycka som om mig själv igen.


Kommentarer
Postat av: Kikki

ahhh stackars syster, du får bli frisk snabbt igen!! Kanske tur patrik är ledig så får du bara ligga o ta det lugnt själv! Kramar

2009-10-12 @ 08:10:22
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0