Hälsodag 1

Så ja, igårkväll åt jag det sista godiset. Nu har jag bestämt mig för att vara godisfri fram till jul.( skulle jag fuska en elelr 2 lördagar, är det inte hela världen ) På så sätt kanske jag kan äta i normala mängder igen sen till nästa år. Träningen har ju också fått komma i andra hand den senaste tiden, så nu är det dax att än en gång damma av joggingskorna och bege sig till gymmet. Maten har jag ju egentligen varit ganska duktig med hela tiden, nu ska jag bara se till att inte små äta så mycket mellan måltiderna.

Första och andra veckan blir nog tuff, men sen kommer man in i det.


Sitter nu på tåget påväg hem till Helsingborg igen. Börjar jobba kl 14.00 så det passar väldigt bra att åka nu då.

Lämnade en sjuk och febrig pojkvän i Göteborg, som låg hela gårdagen i sängen. Stackars lilla älsklingen!
Sjukdom verkar förfölja oss nu. Först va han förkyld och när jag då kom upp sist smittade han antagligen mig, så då låg jag mest i soffan och fick ställa in möte med både Carro och Anna. Denna gången blev han sjuk och låg hela dagen i sängen igår.
För att fördriva tiden, bakade jag, pantade flaskor, diska, åkte in till stan och Shoppade lite, åt, kollade tv, och sen va klockan ändå bara 14.30
Hoppas nu bara att jag slipper få det han har, för det är verkligen inte något jag ser fram emot.


 

Denna veckan är en lång arbetsvecka, jobbar varje dag utom lördag. Då ska det istället tvättas, och träffa Alex, som är nere på besök från Växjö.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0