Ett annorlunda dop

Var ju som sagt på dop för Liam idag.
Va i domkyrkan i Gbg. Väldigt fin och stor kyrka. Har aldrig varit därinne förrut.
Eftersom Liams pappa Lahoud är syrian, hade dem både en svensk präst och en syriansk präst. Och det va verkligen en ny upplevelse när det gäller dop. Det va massa "sång", huvudbonader, bad av hela bebisen istället för bara liten skvätt vatten på huvudet, m.m
Sen bar det av ut till Bergsjön för väldigt god syriansk mat i MÄNGDER, tårta och paketer.
Kom precis hem och sitter nu och väntar på min sötnos som är iväg på 30 års fest.

Min kamera strejkar ju som sagt och de korten jag tog med mobilen, får jag tyvärr inte lov att lägga in.
Så istället lägger jag in bilder på vad jag köpte.
 ( på frågan vad Liam önskade sig, fick jag svaret: Inget onödigt.....????? Hur lätt är det? )

Pull-along Engine
Ett Lok man kan dra, och tydligen skulle det komma någon form av ånga när det rullade.
  Pounding Bench
Gamla hederliga leksaken. Frågade jenny om råd och hon tipsade om just denna.

 

Nu ska jag krypa ner under täcket med mitt te och godis och kolla vidare på Little miss sunshine.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0