Att ge tillbaka

Jag brukar för det mesta försöka ge tillbaka något som tack för hjälpen eller ibland bara för att visa att jag uppskattar personer i min närhet.
Då pratar jag inte om några stora saker. Utan det kan handla om att städa eller diska, fixa någon i håret, bjuda på middag eller bara skriva några vänliga ord i ett kort.

Nu är min lägenhet så gott som klar, men jag hade aldrig klarat det om det inte varit för all hjälp jag fått.
Så idag medans jag ändå bara va hemma och väntade på att åka till jobbet, slängde jag ihop en paj och en rulltårta som dem kan avnjuta här hemma efter jobbet.
Så tack Mamma och Magnus för all hjälp med målning m.m
Ni är underbara!





Nu ska jag åka och jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0