Vad gör man när toalettpappret är slut?

Till min stora vasa upptäckte jag imorse att pappret var slut. det  som jag försökt vara så noga med att komma ihåg att handla igår.
Eftersom jag skulle och jobba idag och sen diretk ut till Bjuv för lite "fest" kände jag inte direkt för att springa runt med en hel bal med toalettpapper så vad gjorde jag då?
Jo, man "lånade" en rulle från jobbet!
Kan ju säga att Jenny kollade väldigt konstigt på mig när hon kollade i min väska=)

Nu ska jag hoppa i säng, imorgon är det jobb igen.

 

Jenny blev ju klart fullast.
 Lite suddig bild, men hon kunde inte sitta still när hon körde lite sånguppvisning.



"Lilla" Donna tyckte det va mysigt att krypa upp i knäet på mig.


Kommentarer
Postat av: Emma

Va??

Jenny? Full? Nej nej det tror jag inte på.. Hon blir väl aldrig full och absolut inte fullast??? =) haha

2009-11-30 @ 15:24:22
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0