Lillördag!

Nu är det än en gång dax för mig att lämna storstaden och åka tillbaka hem till verkligheten. Imorgon är det jobb som väntar.
Sen blir det direkt ut till Jenny, Oliver och Estelle.  Jenny kände för lite nytt i håret och efter nogrann fundering har jag bestämt mig för att nog göra henne lite mörkare trots allt.
Känns som jag aldrig har någon tid över nu förtiden. ändå jobbar jag bara vanligtvis 3-4dagar i veckan. Vart tar resten av tiden vägen?
Inte för att jag har något emot att ha fullt upp, hellre det än att sitta och rulla tummarna och prata med sig själv, men ibland hade det varit skönt med några lediga timmar på raken. Så jag t.e.x kan åka och hälsa på Jenny m. familj oftare men även min syster.

ikväll skulle jag egentligen med Kikki till Bella på ljusparty, men jag tänkte att jag hoppar över det. Har dessutom absolut inga pengar. På det sättet hinner jag hem packa upp, träna och ha en lugn lillördag i soffan.

Nu ska jag luta mig tillbaka i sätet med min bok och mina nötter.



Va hemma hos Carro och Arvid igår.
Vi kollade på film och gungade i hoppselen



Mitt försök till lite romantisk middag sådär på en måndag.



Efter att stått och velat mellan 2 olika halsduk i en kvart, köpte jag istället detta halsbandet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0