Best före datum

Va nere och skulle handla lite till lunchen innan, och när jag kom till kylavdelningen och skulle ta en keso, kollade jag på best före datumet.

7 nov
Ursäkta mig, men är dte inte den 13 nov idag?!
efetrsomd et va den sista mini keso fick det bli en annan. Testade keso chilli. Helt okey i smaken, men naturell är klart godare.

Förra veckan när Christin va här och jag stod och fixade iordning en lunchsallad, satt hon och berömde mig för att  jag va så duktig.
"detta gör jag när jag inte orkar göra mat" svarade jag

kan ju tillägga att hon inte lagar mat så ofta själv=)

Passade även på att baka lite bröd idag.

Släng i hop lite
fullkornsvetemjöl
fullkornshavregryn
kruskali
mjölk
lite margarin
vatten
salt
bakpulver

Blanda allt till en deg och gör bollar.
In i ugnen ca 200grader i ca 15-20 min ( håll koll på dem tills dem blir gyllenbruna)



yummi!

Va och träna innan med henne, men som vanligt när vi går till gymmet, blir det mer prat än träning ( t.o.m personalen har påpekat det ) så därför bokade jag ett spinningpass till ikväll också.

sen blir det idolmys med Svetlana ( Madde)


ps. inegt läskigt har hänt än så länge.....knock on wood..


Kommentarer
Postat av: Catrin

Ny finns bilder på stövlarna uppe! =) Hoppas du får en MYSIG Fredagskväll! KRAM

2009-11-13 @ 18:44:37
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: julia [Fotoblogg]

hejsan:)

Fin blogg.

Jag är med i en tävling på http://lillanduvet.blogg.se blogg som veckans blogg vinnare. Rösta på mig Nummer 1 så är du guldvärd.

Det tar mindre änn 1 minut och för mig skulle det betyda så mycket!:)

Du får ha en sjukt bra dag och hoppas du kan göra mig glad även idag:)

Kram Julia

2009-11-13 @ 20:03:57
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0