Ångest

På vägen hem från tatueraren tänkte jag bara svänga inom och köpa ett par nya träningsbyxor, men......

        

....det resulterade visst i lite mer. ( + strumpor, trosor, nötter och knäckebröd )

Dagens lunch:
Wokad kyckling och grönsaker i tortillabröd...

   Mums!




För första gången  av 5 st ( + en massa ifyllnader ) tittade jag medans dem gjorde tatueringen. Har aldrig vågat det förrut och har dessutom alltid blivit illamående. Men denna gången va det lugnt. Börjar bli van nu....

Nu ska jag ner och hänga tvätten, sen ska jag och mina nya träningskläder ner till gymmet.

Tudeloo


Kommentarer
Postat av: Madde.

hoppas tatureingen håller sej nu då=)

2009-11-26 @ 10:57:00
URL: http://wilma07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0