Sista dagen i Göteborg

Sitter nu på tåget ner till Helsingborg ingen. Känns inte kul alls faktiskt. Fick dock mitt romantiska avsked denna gången. =)

Sista dagern har jag spenderat ute hos Majsan och lilla Liam.
Gick föst hem till hennes mamma och där fick man värsta utfrågningen. Det märks att man varit singel länge. Folk verkar bli helt galna och frågar verkligen om ALLT! Det är tydligen en väldigt konstig syn att se mig som osingel.

Annars tog vi det mest lugnt, med en 2½ månaders bebis finns det ju inte tid eller möjlighet för så mycket annat. Men jag är ju van vid det nu.






I natt ska jag skjutsa familjen Sandberg till Kastrup, för dem ska på "bröllopsresa" till Grekland. Så klockan 01.00 blir jag hämtad.
Zzzzz
Tur man inte sover så mycket om nätterna ändå. blir kanske inte så jobbigt då.
Håller bara tummarna på att jag inte kör vilse.


Ps. Läkerolfri 1 vecka idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0