oskulden!

Jaha ja, då va det dags för ännu en idiot att börja blogga.
Efter att blivit tillsagd av min kära bästis i några år att jag borde börja skriva dagbok, och efter att jag försökt det utan större framgång, testar jag nu på att blogga istället.kanske blir det inte fler inlägg än det här, kanske blir jag stammis,  Only time can tell


Idag började morgonen tidigt, 06:20 för att vara mer exakt. Då avgick min skjuts hem från Bjuv. Väl hemma blev det sen en powernap,sen hoppade jag på cykeln och styrde ner mot gymmet. Upptäckte att det mest är "gamlingarna" som trämnar på morgonen. Väl hemma igen blev det frukost innan jag åter igen satte mig på cykeln och denna gången var det Ättekulla och mammas jobb som var målet. Lyckades ju självklart cykla vilse som alltid. ( för dem som känner mig kommer nog inte det som en överraskning )
 Jag va inte så fotogenisk idag så det fick bli en bild på min dåliga och otroligt guppiga cykelväg istället....men vädret va ju iallafall fint!

Efter min träning, cykeltur och självklart dusch, var det dags att stå till tjänst med mina frisörkunskaper. 2 klippningar blev det.

har även varit med Jessica hos tatueraren idag. satt i ca 1 h och stirrade på hennes fina rumpa som numera är stolt ägare av en döskalle. tjusigt värre:) Glömde dock att ta kort. Något jagnog måste skärpa mig med om jag ska ha en blogg.
Lyckades även få en tid till mig själv. vad det blir och hur det blev får ni se när det är gjort. Men jag kan säga att det är snart iallafall.

Nu lyckades jag t.o.m missa mitt kära Lipstick Jungle på tv,p.g.a att jag blev helt inne i detta bloggandet.

Imorgon är jag ledig, och meningen var att jag och jessica skulle vara barnvakt till världens bästa tvillingar, men eftersom jenny ( mamman) är nyopererad, kan hon inte riktigt gå någonstanns.Får helt enkelt se vad dagen bjuder på.
Jag skulle gissa på minst en cykjeltur iallafall.

Tack, välkommen och godnatt

Tjillevippen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0