Nattglass

God Morgon!

Är det inte konstigt ibland vad man gör för saker under nätterna?
Jag brukar ju vakna väldigt ofta under nätterna, och nästan varje gång går jag upp, går ut i köket, öppnar kylen och inspekterar vad den erbjuder. Oftast ingenting,
Men ibland får jag några konstiga ideer som vid tillfället låter helt normalt. En gång gick jag upp och satte mig i köket, ställde stora godis skålen på bordet och satt där ett tag och bara tryckte i mig.
I natt fick jag för mig att det skulle vara gott med lite glass. Så vid 3 tiden gick jag upp, tog fram glassen ur frysen och började äta.

Jag gillar normalt inte glass så mycket, men min kusin bjöd på denna en gång och den va GOD! vanilj/chokladglass, med bitar av fudge brownies och kakdeg.

Detta kan ju in te vara normalt. Man måste nog vara i någon form av halsovande trans, för allt verkar vara så självklart och smart, men när man sen vaknar på morgonen och kommer på vad man gjorde, ger det ju en ångest.
Ska man behöva tömma hela huset, för att man inte ska riskera att vräka i sig allt om nätterna.?


Kommentarer
Postat av: Kikki

låter som jag o min oboy, ibland när jag vaknar ligger jag och tvingar mig att somna om för att inte gå upp o dricka men då somnar jag aldrig om!!

2009-08-21 @ 10:25:27
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0