Morgonträning

God Morgon.

Jag brukar alltid börja morgonen med någon form av miniträning innan frukosten. Ibland blir det en powerwalk, kanske en cykelrunda till affären, eller som idag, lite hemma träning för mage ben och rumpa.
Jag vet inte hur effektivt det egentligen är, men det känns alltid bra att börja dagen med lite träning

Blev helt kär i denna magtränaren när jag började träna på Nautilus i vintras. så Jag letade upp en och köpte en egen. Hur skön som hellst och man slipper verkligen få ont i nacken som jag alltid får annars av sit-ups.


Fram tills för några månader sen va jag fullkomligt besatt av att alltid äta havregrynsgröt varje dag till frukost.

Nu har den besattheten nästan övergått till något annat. Nämligen vaniljyoghurt med färska jordgubbar. ( fasar redan för hur det ska bli när dem snart t.o.m slutar sälja utländska jordgubbar)

Mums. Har ni inte testat "grännas GI-knäcke" som syns i bakgrunden måste ni göra det. It´s like candy!

Idag skiner solen, man kanske ska ta sig en promenad elelr cykelrunda.
ikväll tänkte jag träna step-up.har nte blivit mycket träning på gymmet i sommar. Vem vill vara inomhus när solen skiner!!?
Nej nu måste jag ringa tandläkaren och se när det va jag skulle vara där. Det är ju jättebra att man får tiden nerskriven, men mindre bra när man inte kan hålla reda på den.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0