Morgonstund har guld i mun.

God morgon. Är uppe tidigt idag också. Ska iväg på min stora cykel expidition idag efter frukost, så jag tänkte lägga mig på soffan en stund nu och bara ta det lugnt, vila ut mig och ladda upp mig.
Började läsa en bok för ett tag sen. Är ingen direkt boklus, så det tar ett tag för mig men jag närmar mig slutet nu och den är helt okey.



Igår va jag ju nere i stan en runda. meningen va att jag skulle handla lite grejer till lägenheten, men eftersom det nog blivit lite strul med min lön (igen) så avstod jag det. Men jag hade däremot 100kr rabatt på H&M som gick ut igår så då va man ju tvungen att utnyttja det.
 Dessa inköp blev det:

           
ord. pris 49kr               Vitt baslinne            jeans framifrån        jeans bakifrån


Tjillevippen


Kommentarer
Postat av: madde

snygga kläder..=)

2009-08-29 @ 18:00:54
URL: http://wilma07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0