Lördag

För många betyder ju lördag, ledigt. men eftersom jag bara är timanställd, så jobbar jag inte så mycket, och när jag då väl jobbar blir det mycket helg. Vilket inte gör mig så mycket egentligen. jobbar jag en helg är det ju halvtid. Got 2 love o.b-tillägg=) Sen är jag ju inte den som brukar gå ut och festa längre, så om jag är ledig tisdag fredag elelr söndag spelar inte mig någon större roll. Så länge man har och göra och har vänner och familj som inte bara jobbar mandag-fredag,så funkar det bra.

idag va det väldigt mycket att göra på jobbet. Dem flesta har nog kommit itllbaka från semestern nu och skolorna börjar så då vill alla bli fina i håret igen. Så dagen gick ganska snabbt, vilket alltid är roligare.

Sitter hemma nu och funderar på vad kvällen har att erbjuda. Känner mig ganska seg och trött och ska nog bara ta en lugn hemmakväll. Kanske hyra en film, kanske ta en kvällspromenad. Men först behöver magen sig något att äta.
Jag har för tillfället blivit besatt av nutrilett brownie bars, Så en sån får det blir nu. Om dem verkligen fungerar som viktminskning är jaq världens lyckligaste, då jag tycker dem är otroligt goda!
( tror dock att mitt eviga godisätande måste upphöra innan någon viktminskning känns aktuell. But I am working on it! hehe)



Imorgon jobbar jag igen, men bara 11-17, så det är ju lugnt. Söndagsjobb är bra!!
Trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0