Imponerat på chefen

Hej hopp
Idag har jag jobbar tillsammans med chefen på hans salong inne i stan ( jobbar nomalt sett i Hyllinge )
Som alltid är det ju lite extra nervöst första gången man jobbar med sin chef. man känner sig ju liksom väldigt iakttagen och det är ju definitivt inte något bra tillfälle att göra fel på.
Men det gick jätte bra. tror jag hann med 6st färg och 3 klipp. Så det va full rulle hela dagen, vilket bara är kul om det inte varit för att det va typ 9000 grader varmt där inne och jag stod och svettades konstant i 9h. Känns inte så jätte fräscht.
Men jag gjorde nog ett bra jobb, fick lovord och dricks av nästan alla, och när en kund t.o.m säger att jag gjorde det bättre än chefen, ja då vet man att man gjort ett bra jobb=)

Efter jobbet hoppade jag på kära cykel och åkte och tränade. blev ju ingenting igår.
Nu är jag hemma igen och ska bara njuta av lill lördagskvällen. tyvärr blir det inget gott att tugga på då jag redan syndat med det under dagen...Det får bli knäckebröd och läkerol istället. ( nej, jag är inte så konstig som det låter )

imorgon ska det bli jätte fint väder och då ska jag träffa min kära Alex. Hon har kommit in på en utbildning i Växjö och flyttar redan i helgen. Kommer sakna dig, GullAläx! men vår vänskap har ju överlevt flyttar förrut,
                                                                                                                                     
2006

2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0