Destination IKEA

Ja då var det dags för dagens cykeltur. Jag bestämde mig för att cykla till IKEA.
Det började ju bra och jag kände mig pigg ch glad trots den hårda vinden, men efter ett tag tyckte jag det kändes som jag va åt helt fel håll, det kom upp skyltar till motorväg, och Långeberga och allt kändes bara fel.
.
Men jag fortsatte och tänkte att nån gång borde det ju dyka upp nån skylt eller liknande som man kände igen. Och det gjorde det!

Men eftersom jag lider av otroligt dåligt lokalsinne, hjälpte ju inte detta mig så jätte mycket. Så det blev till att ringa min personliga GPS ( mamma ) som fick leda mig rätt.
Jag va dock inte helt fel ute.

Hemvägen blev en annan och då stannade jag även till vid skopunkten, men hittade inget kul.


¨Dagens shopping:
   

  • Toalettborste ( ett måste på ALLA toaletter )
  • Duschdraperi + ringar man hänger det i
  • Handtag till garderober

Idag ska jag nog ut till Jenny och ha tvillingmys
    
  Estelle & Oliver           Stolt gudmor          Tuffing


Kommentarer
Postat av: Kikki

Ja tänk om man behöver göra nr 2 på en toa som inte har toaborste :)

Du e ju riktigt aktiv på bloggen!! Skoj!

cyklar du hem till mig imorgon?

2009-08-18 @ 16:01:55
URL: http://skvallerbrudarna.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja elelr hur, jag tänker iallafall på min gästen.:) Nej jag kommer ju onsdag nästa vecka. om det inte är storm elelr regnar

2009-08-19 @ 20:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0