Älskade sömn

Vart har den tagit vägen. ?Förrut kunde jag sova hur mycket som hellst, när som hellst, var som hellst.

  • När vi va små brukade jag ibland sova på golvet brevid min systers säng (trevlig syster jag har)
  • En gång satt jag upp mot en vägg och sov en hel natt ( något konstigt försök vi hittade på. Nästa steg skulle innebära en natt i en garderob, men vi kom aldrig så långt)
  • På mitt förra jobb gick jag gärna och ofta ner och sov på lunchen ( ibland tog jag t.o.m långlunch för att kunna sova mer )
  • Jag fick en gång en armbåge rakt i ansiktet av min kära bästis, men reagerade knapp utan sov bara vidare.
  • När vi va små och skulle till kolmården, somnade jag på en bänk i väntan på att djurparken skulle öppna. (min snälla pappa och syster väckte  dock inte mig, så när jag vakna stod det 3000 människor omkring mig och undrade säkert om vi va någon form av uteliggarefamilj )

Vad jag vill komma fram till är att jag har alltid ÄLSKAT att sova, så att inte kunna det nu är fruktansvärt.
Jag vaknar var och varannan timme, kan ibland inte somna om, är hur pigg som hellst vissa morgnar kl 6 typ.
Något som förrut kändes som lyx och något jag såg fram emot, har nu förändrats till något jobbigt och något man bara måste genomföra.

Tror ni man hade sovit bättre i denna sängen?
                                                                   Det får man ju iallafall hoppas, med tanke på att den kostar 495000kr!!!


Nu ska jag göra i ordning min underbara frukost, sen bär det av ut i solen. Självklart följer kära cykel med.
Njut nu av vädret, känns som det kommer vara det sista av sommaren nu.

bye bye


Kommentarer
Postat av: kikki

Hihi kommer ihåg när vi försökte somna i garderoben :)

2009-08-20 @ 09:28:24
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: pappa

Kommer ihåg bänken utanför Kolmården :-)

2009-08-20 @ 10:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0